Vilken pluggdag, whatta!

Jag stannade hemma från skolan i dag. Orkade inte gå, så nej jag var väl inte sjuk på riktigt. Men jag menar, har jag sjukanmält mig så har jag ju ;) Klev i alla fall upp vid halv elva och fick genast trevligt sällskap på msn, höhö! Satt där kanske en timme och våndades, innan jag parkerade mig i soffan med biologiböckerna, blocket och pennan i högsta hugg. Men det gick faktiskt rätt bra att plugga i dag, bättre än jag hade trott att det skulle göra. Påstår inte att jag kommer få mer än G på provet i morgon, men ja... Ett G vore jag verkligen superdupernöjd med så. Med tanke på hur mycket jag pluggat menar jag.
    Sedan slumrade jag till på soffan någon timme där också, vilket jag inte alls förstår då jag ändå sovit ut i dag? Låter skitkonstigt det. Men ja, kan bero på att jag inte tycker ämnet jag pluggade var intressant. Det stod något där om att tallkottkörteln producerar melatonin tror jag det hette? Och jag har för mig att det stod något om att mängden melatonin kunde påverkas av hur intresserad man var av det man höll på med? Hahaha nej shit, gud vad jag är ute och cyklar nu. Det där kan inte ha stämt på en enda punkt. Eller jo, att tallkottkörteln producerar ett hormon som heter melatonin, det är jag 99,9% säker på!
    Hur som helst, jag väntar på att mamma ska komma hem för hon har köpt en snickers till mig! Hihi. Och vatten då förstås, hon köpte till och med så att jag skulle ha en att ta med på skolan i morgon så jag har på provet. Hur snällt var inte det då, aaaauw...? :D Medans jag väntar nöter jag Gavin DeGraw - Chariot. Hade helt glömt bort den låten alltså. Blev påmind av den igår på One Tree Hill, den är hur bra som helst. Robin Bengtsson sjöng ju även den på idol. Inte särskilt bra visserligen, men hans röst var ändå rätt lik och så. Men ja, lyssna på den!
 

Och annars har ni länken här, om ni inte vill stanna inne på min blogg i hundra år ;)
http://www.youtube.com/watch?v=87sqDfjAEDk

You'll be my vacation away from this place.
You know what I want, holding that cup.
It's pouring over the sides.
Make me wanna spread my arms and fly.




Jaja, nu ska jag återgå till plugget tror jag. Take care! Nu har jag snart lov.



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0