Våldgäster?!

Ja nu är björnunga här, de har minsann våldgästat stackars Sofen! Och så nu tänker de kasta in mig i duschen (eftersom jag inte duschade tidigare) för att vi tydligen ska åka till Ullånger och Kramfors och till alla andra städer i den här världen. Så jag vet inte, jag antar att jag får göra som de säger... Jag har hört vissa rykten om att man ska passa sig för elaka björnar ;)
    Förresten så tyckte jag oväntat nog om BWOs låt, tyckte den var rätt olik deras vanliga låtar och så länge man slapp se killen i ridhjälm (?) så gick det superbra. Och så gillade jag Velvet och E.M.D. :) Så bara de tre kommer någon vart så blir det nog bra. Jag kommer kanske inte se resultatet men, det finns ju tidningar osv.
    Men duschen var det ja, hejdå.



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0