Oh, vilken härlig dag!

God morgon! Eller god för- eller eftermiddag eller vad fasen det nu är. Jag har inte så bra koll på uppdelningen av dagen måste jag erkänna. Men jag har i alla fall alldeles nyss ätit frukost och då blir det väl automatiskt sen morgon för mig? Ja, så får det bli.
    Jag och Emma ska snart ut och leka. Jag är inte riktigt säker på om vi bestämde oss för att försöka oss på att åka längdskidor eller om vi ska åka pulka. Vilket som så tycker jag det ska bli kul, och skönt att få komma ut till den här strålande dagen. Vi ska ta med oss varm choklad och sånt också tror jag, myspys va?
    Förlåt att jag aldrig återkom igår men jag orkade bara inte. Men den här gången lär jag nog komma tillbaka nån gång under dagen, eftersom det är så himla "tidigt" just nu. Haha, rolig jag är. Men ha en fin dag allihop, och ta vara på den!



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0