Lost?

Hellllooooo fans!
    Aaaah, vilket härligt humör jag är på just nu. Har lämnat in textanalysen, gjort miljökunskapsprovet och nu är jag bara leedig! Har skickat mail till Calle i kväll också, så i morgon bitti styr jag kosan mot Sundsvall. Jag har dock inte pratat med Emma på hela dagen så jag är inte säker på om hon ens minns mig? Huhu. Emma, minns du mig? Din kompis Sofie Stattin från Bjärtrå? Om du gör det så hör gärna av dig, för jag saknar dig lite!
    Dagen har i alla fall gått bra, var riktigt jäkla orolig inför provet, men det gick rätt okej ändå. Är inte helt säker på att jag får G men, så länge det finns liv finns det hopp! Som Abbe skulle ha sagt. Det känns i alla fall hur bra som helst att ha de där sakerna överstökade nu, bryr mig just nu heller inte så mycket om vad resultatet blir.
    Då jag kom hem från skolan fick jag först order om att dammsuga, och då jag hade gjort det så var det Yatzy som gällde. Riktigt dålig var jag på det då jag inte spelat det på flera år. Men det gick bättre efter ett tag. Började få in "taktiken" lite bättre, men än finns det mycket kvar att lära för lilla fröken Stattin.
    Nu har jag just gjort dipp och ska strax gå och poppa popcorn, och sedan blir det One Tree Hill för hela slanten! Så himla roligt att se det ända från början, det måste jag säga. Känns förstås lite konstigt då Peyton och Nathan är tillsammans och sådär, men jag står nog ut! Hoppas alla andra haft en fin dag och att de även får en fin kväll. Take care!

You might be a big fish in a little pond.
Doesn't mean you've won.
'Cause along may come a bigger one.



Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0