Kort dag

Den här dagen har känts hur kort som helst, ändå har jag haft en massa hål. Eller kanske är det just därför den har känts så kort? För under vartenda hål har jag blivit underhållen av Jennans tjatter. Som den tjejen kan kackla alltså! Från det att jag kom till skolan till att jag gick hem gick hennes mun i ett. Haha, men det är ju roligt att lyssna på, de gånger man orkar lyssna ;) Ibland hör man inte riktigt vad hon säger, men då vill man inte störa och säga "Va?" eftersom hon då kanske tappar tråden och måste börja om. Och fysiken gick jättefort i dag för att jag lyssnade på musik hela lektionen, mys!
    I morgon kommer det bli en kort dag på riktigt, för då går vi bara till 11:50. Jag har inte planerat så himla mycket angående morgondagen faktiskt, mer än att jag och Emma förmodligen ska till Jollanpollan och titta på film! Kommer nog bli mys. Vet inte vilken film vi ska se men det får Joel fixa. Han är i princip ensam hemma och tydligen finns det många lediga sängar där, så vi sover nog över. Eller det har jag inte riktigt pratat med Emma om men det vore skönt med en sovmorgon för mig, höhö! Och så måste jag komma ihåg att köpa en trocadero med grön kork, så att inte Joel blir sur igen för att den är blå.
    Nu ska jag slå på ett One Tree Hill-avsnitt och äta chips! Haha, gött. Hejsvejs.



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0