Innebandyfredag!

Ja, nästan hela dagen har jag befunnit mig i Ådalshallen för att titta på bandy. Jag och björnunga hejade fram (eller bak?) teknikkillarna. Och så gjorde Emma oss sällskap där efter en liten stund. Då alla matcher var över och lärarna hade förlorat mot några HIL:are så gick jag, Emma och björnunga och tog en fika på bakfickan, satt fint må jag säga! Sedan gick björnunga, så jag och Emma satt kvar och pratade ut om alla våra problem (och de är måååånga) haha. Och när vi gick till bussen kom vi ju på att vi inte kunde åka med samma, så då blev vi sad. Men då satte sig Emma i bussen bredvid min så att vi tittade på varandra, och så ringde ja henne och då satt vi och pratade med varandra precis som om vi var bredvid varann :D haha det var riktigt roligt, och riktigt pinsamt! Men sånna är vi.
    Nu sitter jag och väntar på att mamma och pappa ska komma hem i alla fall. För jag ska till Emma i kväll! Ska ta med mig datorn och så ska vi sitta och mysa i hennes säng och titta på Let's dance och sånt. Hihi, myyyysit! Men pappa ringde alldeles nyss och sa att dom kanske är hemma om tio minuter så det är ju toppen. Måste bara byta kläder till någonting bekvämare och sedan ska jag packa ihop datorn.
    Ha en fin fredag hörrni! Adjö.



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0