Huhu, inte söndag igen!

Nej, jag klarar inte av att ha en söndag just nu alltså. Så himla hemsk dag! Tur att man i alla fall inte är bakis eller något liknande som skulle ha förpestat dagen maximalt. Något jag dock har hängande över mig som ett jäkla regnmål är biologin. Jag hade glömt bort den. Kom på då jag stod i duschen igår kväll att jag för fasen har prov på tisdag! Detta bådar verkligen inte gott, och vad ska Calle säga? Han är redan sur på mig som det är...
    Så i dag blir det då förmodligen en massa plugg på saker jag inte har någon koll på. Men som tur är så har jag ju ingenting annat planerat för den här tråkiga och gråa söndagen, så det ska väl inte vara några som helst problem att sätta sig ner och ingående studera nervsystemet och alla dess möjliga och omöjliga funktioner? :(
    Och jag måste tillägga, att trots att jag bara går två dagar den här veckan, känner jag samma jäkla ångest inför att åka till skolan som jag alltid gör på söndagar. Jag hatar det verkligen, helt obeskrivligt. Kan inte någon bara komma och svepa iväg mig härifrån? Och kommentera inte att jag ska "flytta då". Jag går liksom i skola här, och tar studenten om lite mer än tre månader. Om det inte vore för skolan, I would be long gone. Lite ironiskt är det. Att det egentligen är mest på grund av skolan som jag faktiskt vill komma ifrån den här staden, och att det samtidigt är skolan som håller mig kvar.
    Jaja, bit ihop, var en Stattin! Hejdå.



Sofie.

Kommentarer
Postat av: ammis

men sofen, hur ska jag klara av tre år till här då? Plus att du kommer vara borta innan jag hinner säga hejådalsskolan!

2009-02-22 @ 13:54:38
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sofie

ammis: Jag vet inte... Önskar jag kunde ta dig med mig :(

2009-02-22 @ 15:08:58
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0