Dålig jäkla uppdatering!

Men jag har verkligen inte orkat i dag. Inte för att jag mår dåligt eller känner mig dagen efter eller så, utan jag har bara inte haft lust. Men tänkte då ge mig på att knåpa ner några rader nu.
    I morse vaknade jag på ett köksgolv bredvid ett kylskåp som levde om som bara den. Tänkte whatta, whatta? Men så kom jag på att jag ju hade gått in där och stängt dörren för att slippa lyssna på turturduvorna jag delade rum med ;) Ont överallt hade jag i alla fall, så jag bestämde mig för att kila in till min säng igen. Tänkte att nu sover ju de andra ändå. Men där blev jag så rastlös och törstig så jag klev upp och gick ner på Konsum för att köpa diverse drycker. Blev en chiquita-smoothie, en tropisk juice, en bonaqua persika (ingen bra smak då man är bakis måste jag säga) och så köpte jag en snickers. Gick upp igen och då började det bli liv i mina room mates också. Killarna gick vid tio ungefär så då satte vi igång och städade och när klockan var tjugo i elva satt vi på bussen. Väl hemma hamnade jag här vid datorn och här har jag väl ungefär suttit sedan dess. Eller jag sov en jäkla bra stund där ett tag också.
    I morgon ska jag och björnunga till Kramfors och titta på bandy på skolan. Skönt att ha någonting att göra i stället för att bara vara hemma. Men nu ska jag i alla fall gå och poppa popcorn och sedan ska jag titta på One Tree Hill hade jag tänkt. Hejsvejs!



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0