Bjärtråfest!

Jag och Emma har i alla fall en egen privat fest just nu. Verkar inte som att någon annan i det här huset är lika taggade som vi. Alldeles nyss sa de att de inte ens tänkte vara med och spela spel? Men vi fick dem i alla fall att få dåligt samvete, så nu ska vi snart spela ändå.
    VI har ätit jättegod mat i dag, alltså verkligen suuuuper! Sedan har vi blandat skitgoda drinkar (bilder kommer i Emmas blogg sedan) och så fick vi jättegod efterätt med. Frukt med vit choklad blandad i grädde. Tyvärr tog Emma "Matbloggarn" Jonasson inga bilder (?) så det får ni inte se. Jag tror jag tar och ber om ursäkt å hennes vägnar faktiskt.
    Sedan har vi sett på melodifestivalen och jag tyckte Alcazars låt var asbra, och jag skäms inte ens över det! :D Pappa tyckte dock den var värdelös. Men jaja, jag hejar fortfarande på Måns. Så skönt att Marre inte gick vidare, haha. Nej jag skojar, fast hennes låt var dålig så vafasen? Hon kan faktiskt inte få allt. Men snart kommer Måns göra slut med henne för att han har träffat mig så då blir det i och för sig lite synd om henne... Men det tar vi då!
    Nu lyssnar jag och Emma på pokerface, och ska strax gå och göra oss i ordning för spel, så vi hörs mina vänner! HAVE A NICE EVENING!



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0