Ah well, hello there again!

Nu är klockan strax åtta, och jag känner att det kommer bli en lång kväll. Jag skrev ju tidigare att jag skulle gå och vila, ja och som alltid så somnade jag hårt och sov alldeles för länge. Vaknade 17:30 och då var det mat. Till maten fick jag dessutom inga grönsaker heller eftersom pappa hade överskattat vårt utbud av dessa varor. Så det blev kött, sås och stripps till mig. Men ja, det gick i det med.
    Hur som helst så är min pappa verkligen världens bästa ibland. Jag berättade för honom om att jag ska gå runt i Sundsvall helt ensam i en timme utan pengar och allt, och då tyckte han så synd om mig så han gav mig 500 kr! Hur snällt var inte det? Jag menar, jag får kanske inte supermycket kläder för det men, ja, jag blev glad i alla fall :) Och jag ska spendera de där pengarna väl! Jag är mycket väl medveten om att det låter som att jag är bortskämd nu, men så är inte fallet. Och Daniel är i sådana fall lika bortskämd, så jag skäms inte ;)
    Känns skitjobbigt att jag fortfarande inte börjat skriva på mitt projektarbete, men jag ska göra det i morgon, promise! För jag klarar bara inte av det nu, med mitt huvud och allt. Och ja, jag vet att det är mycket gnäll från mig så jag ska gå och ta en alvedon! Tycker bara det är skitjobbigt att röra på mig eftersom det ilar i knoppen då, höhö.
    Men nu ska jag gå och ta en alvedon, sedan gå och poppa lite popcorn! Längesen jag gjorde det nu. Och så ska jag äta dem framför ett par avsnitt av One Tree Hill. Ha en fortsatt trevlig onsdagskväll så hörs/ses/störs vi nog i morgon då jag kommer hem från Sundsvall. Kan hända att jag skriver senare i kväll med men jag skulle inte hoppas på (oroa mig?) för mycket om jag vore någon utav er. KRAM!
    Skönt att det lugnat sig lite för Hedströms också, you're on my mind <3



Sofie.

Kommentarer
Postat av: Hedströms

tack för tanken, den värmer :)

2009-02-19 @ 17:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0