What comes before part-b?

... PART-A!!! Hahaha. Nej men allvarligt, vad sjukt det här blev. Jag som verkligen hade sett fram emot en mysig hemmakväll med bara mig själv att tänka på, och så börjar Magda prata om att åka iväg på fest i Kramfors och jag tvekade först, men sedan gav jag med mig. Tills jag insåg att jag inte hade någon skjuts och vi bestämde oss för att skita i allt.
    Men då finns det ju en liten tjej som heter Christine Carlsson, som nu övertalat mig. Haha, här sitter jag alltså totally superfixad medans jag väntar på att hon ska komma och hämta mig. Världens snällaste Erik ska skjutsa hem mig i natt och allt sånt. Sjukt roligt! Hon sa något om att det är förfest hemma hos henne med raki, varpå jag svarade "Vem är Raki?". Visade sig att raki visst inte är en person ;)
    Jajaja, hur som helst så är jag galet taggad. Ska bli skeeetakul verkligen, gillar sånt här jag, då det blir lite spontant. Då har man som inga riktiga förväntningar heller :) Jag tror det kan bli bra. Nu ska jag gå och klä på mig. Men gudars skymning! Vad fasen ska jag ha på mig?! Hjälp, Cicco är ju på väg.
    Hejdå!


Ps. Tack för igår min Ammis, puss <3 ds.

Kommentarer
Postat av: Emma

meeeeeeh, vafan.. det måste vara jag som är raki!

2009-12-19 @ 21:39:05
URL: http://ejonasson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Raki: Hahaha, Cicco kanske ville att det skulle bli en liten surprise för mig att det minsann var E.J som var Raki!

2009-12-20 @ 03:24:49
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: amanda

<3

2009-12-20 @ 12:36:56
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0