Panic! At the disco

Haha, fyndig rubrik. Jag fick stenpanik i kväll. Jag fick panik i sådan grad att jag kände mig tvungen att ringa Maggie, som jag tyvärr väckte. Ledsen för det där. Men jag sa i alla fall att jag alldeles nyss insett att jag åker till Sthlm i övermorgon och att jag inte tvättat och inte packat eller ens börjat fundera på vad jag ska tvätta eller vill packa. Och dessutom kunde jag inte för mitt liv komma på vad fasen man har på sig på en Idolfinal, och särskilt inte om man ska ut efteråt? Men så kom Magda med de lugnande orden "Eeh... Du åker ju inte alls i övermorgon?"
    Aaaah, sjukt skönt! Jag fick en hel till dag på mig att tänka ut nåt :D skönt för mig. Ännu skönare för mig att jag är ledig hela dagen i morgon och kan ägna den åt att tvätta och greja på. Tror dessutom att det blir tidig säng för mig, är aptrött redan nu. Enda anledningen till att jag inte går och lägger mig nu på stört är att jag vill se på halv åtta hos mig.
    Men jag tror hur som helst, från det ena till det andra, att jag vet vad jag ska ha på mig på fredag nu ändå. Kanske ska låna en kofta (eller vad man ska kalla det?) av Magda om det passar sig. Det blir nog bra, det sa åtminstone min vän!
    Jaja, jag ska sluta skriva nu. Måste fixa lite grejor innan halv åtta, så på återseende kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0