Lussssssebullar

Känner att jag inte har någonting intressant att skriva över huvud taget i kväll. Eller det brukar jag väl egentligen inte ha annars heller, men intressant för mig!
    Jag har haft en helt sjukt stressig dag, men jag behövde i alla fall inte jobba över! Det känns skönt. Hade nog blivit tvungen att bryta ihop en stund då, haha. Jag var på brödet, vilket jag är totalt ovan vid, och självklart skulle vi ha extrapris på lussebullar precis i dag! Och självklart skulle det komma två nya säljare precis i dag! Och självklart skulle det var torsdag precis i dag, så att jag var tvungen att beställa hur mycket bröd som helst för att det ska räcka över helgen trots att jag inte har någon aning alls om hur mycket det brukar gå nu för tiden då det inte är sommar längre! Ursäkta för den där långa meningen, kände själv hur jag slutade andas.
    Men då jag kom hem tände jag en massa ljus och la mig och sov en timme i alla fall, otroligt skönt! Inte så skönt dock att väckas av att pappa ringde och inse att telefonen låg inne på köksbordet. Men det gick det med! Fick dock äta en såndär jäkla findus äckelpäck till middag, så jag är fortfarande hungrig eftersom hälften av maten låg kvar i byttan då jag var klar. Så jag tror det får bli någon smörgås framför mammas pojkar kanske. Pappa har slagit på hockey här nu och det är ju fööör trööökigt alltså! Ibland i alla fall, nästan alltid.
    Jaja, det blev en hel del ändå. Varken mer eller mindre intressant än vad det brukar vara märker jag. Men det är ju så det kan bli! I morgon jobbar jag mellan nio och kvart över sex, om jag inte minns helt fel, sedan är jag ledig hela helgen. Förutom julfesten då, haha, vad fasen ska det bli egentligen? Spännande.
    På återseende, kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Micke

Hahahaha! Jag sitter och äter lussikatter nu och dom är så jävla goda. Jag hade gärna bytt min gårdag/dag med din som du hade idag. Fick sitta på ett kontor i 14hr och behövde dra en koll varje timme. Gick av imorse vid 8. Sen julfesten kommar bara sluta med att Lars vill ha med sig lite besök upp till sitt lovenest och Birgitta dansandes på ett bord. Och jag är alltid kamratlig.

2009-12-03 @ 21:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0