Julafton 2009

Åh, den här kvällen har varit så underbar. Jag älskar årets julafton. Det har varit bara jag, Daniel, mamma, pappa, mormor och hennes särbo. Och jag har bara älskat det. Allt har varit hur bra som helst. Vi sitter och pratar och myser och jag bara älskar att vara, och det är väl det julen handlar om? 
    Mina julklappar, herregud, jag trodde aldrig jag skulle bli så nöjd. Varenda julklapp sa jag "ååååh!" eller "iiiiiiih" om :D haha. Jag har fått allt möjligt, saker som är bra då man flyttar hemifrån, och andra behändiga saker ifrån Daniel och Emlan. Har blivit så chockad av så mycket, jag är superglad. Riktigt jäkla superglad.
    Jag fick äran att klä granen igår, trots att jag mådde helt sjukt dåligt. Kändes verkligen som att jag hade feber, men granen var mitt mission och jag tänkte inte ge upp det. Är faktiskt otroligt nöjd med resultatet, fast ingen av mina bilder gör den rättvisa. Kommer lägga in bilder i morgon, både på granen men även på min älskade Mille. Och även på min bror som var tomte i år, hahaha.
    Alltså allvarligt, det var nog det roligaste på länge. Särskilt då vi åkte till Lugnvik, där Mille var. Kanske ska förklara lite närmre, Mille är min mamma kusins son. Han är två år, och världens charmigaste unge. Han pratade med Daniel (totten) hela tiden vi var där. "Totten... Totten... ha kofvkovobope SKOKEEN", detta betydde att tomten kom från skogen. Haha, alltså det går inte att beskriva. Han är världens sötaste kille i alla fall. Kommer att lägga in värdelösa mobilbilder i morgon.
    Nu ska jag fortsätta umgås med min familj. Hoppas att alla haft en like bra julafton som jag. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0