I'm gonna hold on to the times that we had

Alltså herregud, den här låten. Jag vet inte vad det är med den, men den är som tagen direkt ur mitt liv, ur mitt hjärta. Jag känner igen mig i vartenda ord i den. Det är förmodligen därför jag blir så berörd av den också, och sitter och lyssnar på den om och om igen. Och så fort den börjar spelas, så spelar det ingen roll vad jag sysslar med, jag bara måste stanna upp och lyssna på texten. Det är ju jag. Det är ju taget ur mitt huvud. Den där Alicia Keys, det är inte alltid hennes låtar tilltalar mig, men då de gör det så gör de det verkligen. Right through my ears and in to my heart.



Even if you are a million miles away,
I could still feel you in my bed,
near me, touch me, feel me.
And even at the bottom of the see,
I could still here inside my head,
telling me, touch me, feel me.

And all the time you where telling me lies.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0