I väntan på en film

ÅRET.
Hur har året nollnio varit för dig? - omtumlande
Bättre än förra året?  - verkligen inte
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - oj, svårt att välja bara en sak, det finns en massa dåliga saker jag aldrig kommer glömma i alla fall
Har du flyttat under år nollnio? - tyvärr inte
Har du hittat en ny låt som du älskar? - hur många som helst
Isåfall vilken? - omöjligt att välja bara en, men den senaste är Alicia Keys - Try sleeping with a broken heart
Har du druckit alkohol? - ja
Har du kysst en främling? - yes, haha

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? - haha, omtumlande
Har du varit kär? - ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? - ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - yes
Har du haft ett hemligt förhållande? -  japp, det med

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? - nej, inte i min närhet
Har  någon i din släkt avlidit? - nej, tack och lov
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - nej
varit i slagsmål? - nej

PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? - massvis
Isåfall vad? - ångrar väl i stort sett hela första halvan av året
Har du skämt ut dig? - haha, skojar du
Har du ljugit för en vän? - ja
Har du varit ute en hel natt? - yes box!
Har du blivit tagen av polisen?  - neej
Har du sovit i samma säng som någon av det motsatta könet? - ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - ja

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går/gick du på? - gick på ådalsskolan
Har någon varit/var någon elak mot dig i skolan? - på sätt och vis
Hatar/hatade du någon på din skola? - hatade och hatade... jo, det gjorde jag nog
Har du gjort/gjorde du något framsteg? - snarare tvärt om tyvärr
Haft alla rätt på ett prov? - nej

VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? - FLERA!
Har du förlorat en vän? - tror det
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - inte så vitt jag kan veta
Har du gått bakom ryggen på en vän? - nej
Har du ljugit för en bästavän? - nej
Har du haft en relation med en vän? - alltså, antar att det menas en kärleksrelation, så nej
Har du många killkompisar? - ja det skulle jag vilja säga


Mitt år har varit rent ut sagt värdelöst. Och jag är helt säker på att det berodde på min otroligt värdelösa nyårsafton då jag satt hemma med mamma och pappa i feber. Aldrig igen kan jag säga, aldrig igen.


Här har ni mig på nyårsafton förra året. Glad, va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0