Good mood

Ah, snacka om att jag lever för de här lediga dagarna! Haha. Visserligen sov jag alldeles för länge i dag, men jag tror jag behövde det. Gick och plockade undan lite här och tände sedan en massa ljus då det började bli mörkt. Skitmysigt! Mamma blev glad.
     Vill ni däremot veta vad jag inte gjorde? Jag tvättade inte, och jag packade inte. Jag började inte fundera på vad jag vill tvätta, eller vad jag behöver packa. Med andra ord så gjorde jag ingenting som jag fick panik över att jag inte skulle hinna igår. Vad härlig jag är. Så vad nu? Jo jag får helt enkelt tvätta i kväll, höhö!
     Men jag är i alla fall på sjukt bra humör! Mamma sa för en stund sedan att vi ska koka kaffe. Eller, jag frågade om vi inte skulle göra det, hon sa att vi kunde det, vilket betyder att hon gör det. Jag vet nämligen inte riktigt hur man gör :D Eller jo, jag vet egentligen, men det verkar så omständigt så jag låter gärna bli.
      Shit, jag har ju ingenting att skriva! Det kanske är det som är nackdelen med att vara ledig. Men snart åker jag ju iväg och då kanske jag får massvis att berätta om :D Örjan har sagt att jag får ett alldeles eget rum hos han, hur bra låter inte det? Egen TV och allt. Wöhöööö! Och bra kompis som jag är tvingar jag honom så klart att hoppa över träningen på torsdag kväll, eftersom vi ska gå på bio då. Bra va? Synd bara att han varken vill se New Moon eller Luftslottet som sprängdes. Så det får bli bröllopsfotografen! Men jag tror ändå på den jag.
    Nej men nu ska jag på riktigt sluta skriva. Kanske tar och slänger in en tvätt i maskinen! Adjöken.

Kommentarer
Postat av: Micke

Skönt att vara ledig, kan jag verkligen hålla med om. Men om du inte kan sköta kaffekokarn hur ska du då kunna sköta tvätten? :P Sen filmen New Moon funderade jag faltoslt¨på att se ikväll kan säga om den är bra eller inte ^^ "Ghost of girlfriends past" är bra också... fan jag ser bara en massa film när jag är ledig.

2009-12-08 @ 19:34:10
Postat av: Micke

ok, stavningen var inte bra för ja sitter med ryggen till TVn. Menade faktiskt.

2009-12-08 @ 19:38:34
Postat av: Sofie

Vaddå ska du gå och se den eller finns den att ladda hem? New moon alltså. Ja och sedan ska väl tilläggas att jag inte utövar dödsstraff på de som stavar fel här ;)

2009-12-08 @ 20:38:20
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Micke

Jag har den i dvd-version ^^ du verkar ha väldig koll på stavningen så man måste ju passa sig lite ^^ hur jag fått tag i det vill ja inte säga :P

2009-12-08 @ 20:45:45
Postat av: Micke

Dock så funderar jag på att se den på Bio, såg att de inte var dvd version av skitet... så bättre kvalite och bättre ljud på bio. Får vänta lite istället och se något annat istället

2009-12-08 @ 21:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0