Trevlig kväll!

I kväll tog jag och Magda oss i kragen och åkte en sväng till Johan. Och det var hur roligt som helst att få träffa honom igen. Uppdatera sig lite om vad han sysslat med och vad han planerar och sånt. Och den jäkeln tänker åka till USA! Hur galet är inte det då? Fast han blev lite avundsjuk på att jag och Magda tänker åka till Thailand också så det jämnade ut sig lite ;) Det blev i alla fall en sväng down memory lane så klart, pratade om Strinnetiden osv. Mysigt :) Sedan drack vi saft och tittade på deras karta i köket, precis som på den gamla goda tiden! Haha. Nej men skämt å sido, måste säga att det faktiskt blev en lite för kort sväng :) Förhoppningsvis tar vi oss någon roadtrip upp till Malin i Övik någon helg framöver alla tre :)
    Nu hade jag tänkt slå på något härligt avsnitt av Vänner och vänta på att tröttheten slår till. Tror till och med att jag ska logga ut från msn så att jag inte råkar börja prata med någon för det slutar aldrig bra. Då slutar det med att jag försover mig, till exempel. Vilket jag inte vill råka ut för i morgon :) Jag vill inte höra mammas rasande stämma en till gång den här veckan.
    Men ja, jag hoppas att alla har haft en kanonkväll i alla fall. Det har sannerligen jag haft :) Godnatt och sov så gott när ni nu ska göra det, PUSS!

Och äntliiiigen kom nysen som jag väntat på hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0