Telefon

Jaha vad bra, jag som skulle duscha. Självklart ringde telefonen så jag blev fast där. I tre timmar. Japp, tre timmar bara  pratade jag :) Jag kan minsann det där med att prata jag! Även om jag den här gången faktiskt inte var den enda som pratade. Den här gången höll det sig rätt stadigt hela vägen ut ;) Eller så är det kanske jag som är partisk, haha.
    Men ja, det blev ingen dusch i alla fall. Kände att jag faktiskt ville prioritera det här samtalet. Och i och med detta beslut så kommer jag måste tvinga mig själv att kliva upp för att duscha i morgon. För går jag och duschar nu så vaknar mamma och då kommer hon vara arg! Väck inte den björn som sover.
    Det blev i alla fall en givande kväll, det kan jag inte sticka under stol med. Och med det sagt tänker jag nu gå för att snutta kudden. Ska trots allt vara på Konsum i elva och en halv timme i morgon, det krävs en hel del mentalt förberedande minst sagt. Så godnatt mina kära, kära vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0