Speed up, please!

Åh, vad jag vill att den här hösten ska gå fort. Jag vill bara få den här jäkla jobbtiden på Konsum avklarad så att jag och Magda kan dra iväg någon gång. Jag märker själv hur insnöad och instängd jag är i den här jävla staden och all jävla skit som jag drabbat samman med här. Så jävla less. Jag vet att jag beter mig dumt ibland och jag ångrar mig alltid sekunden senare, eller nästan alltid i alla fall. Jag tänker mig helt enkelt inte alltid för, och så var fallet den här gången. Gud, jag ber så mycket om ursäkt, jag menade det inte ens. Förstår inte vad som flyger i mig. Men nu är det som det är. Och jag vill härifrån.
    Jag och Magda har i alla fall sagt att om vi nu inte kommer få råd med den där kursen vi planerar att ta i Thailand så drar vi ändå, vi kommer ju trots allt ha NÅGRA pengar att spendera och sådär. För jag måste härifrån, det här går bara inte. Jag måste skaffa mig ett nytt liv, ett eget liv, och det är snarast.

Förlåt alla som råkat ut för mitt halvtaskiga psyke på sista tiden, jag ska bättra mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0