Resefeber?

Näe, jag tror inte det här med resefeber är min grej riktigt. Eller jag brukar få det ungefär två-tre minuter innan jag ska åka, men då mest bara för att jag är säker på att jag glömt hälften av allt jag måste ha med mig. Eller det kanske är det som är grejen med resefeber? Jag har ingen aning, vet bara att jag aldrig känner av något i alla fall, haha.
    I dag har jag bara sprungit runt som en galning känns det som. Var in till Kramfors som jag skrev att jag skulle. Solade och gick sedan på Konsum för att köpa mig lite mat och dylikt. Sedan har jag bara packat och donat sedan jag kom hem. Målat alla naglar och sytt i skorna och haft mig, så det har varit full rulle! Det enda jag inte gjort är att duscha, men det planerar jag att göra ganska så precis innan vi åker i natt.
    Just nu sitter jag och lyssnar på musik och sneglar på Vänner som går på tv medans jag väntar på att de sista av mina kläder ska torka så att jag kan packa ner dem i väskan. Jag funderar på om jag kanske ska ta och slå på en film för att fördriva tiden lite. Tog hem en igår som jag aldrig såg av någon anledning. Men då passar det ju alldeles utmärkt att jag tittar på den nu i stället :)
    Ja, så får det bli! Kanske att jag återkommer någonting senare i kväll då det börjar dra ihop sig. Have a nice evening! Byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0