Oh, take me away

Puuh, vilken jädra  dag. Var tänkt att jag skulle jobba 8:00-14:30, men slutade med att jag fick jobba ända till 19:15. Ganska mör i både kropp och hjärna då jag satte mig i bilen för att köra hem faktiskt. Trodde på riktigt att jag skulle somna där ett tag men jag lyckades hålla mig vaken.
    I dag då jag hade fika berätta Johanna att hon hade ätit en hel (!!!) honungsmelon igår, med sked och grejor, och då blev jag dundersugen på en honungsmelon. Särskilt då vi har extrapris på dem nu. Så jag tog och köpte mig en som jag hade tänkt smaska i mig framför twilightboken så fort jag tagit en dusch. En otroligt välbehövlig dusch måste jag säga.
    Ett tag i dag var jag lite sugen på att gå på Kramm. Cicco övertalade mig nästan, men inte riktigt ;) Och när jag fick reda på att jag skulle bli kvar till kvart över sju så blev det helt uteslutet. Men som jag känner nu skulle jag förmodligen ändå aldrig orkat. Känns trist då det är sista grillafton, men vad fasen, som sagt, sämsta sommaren hittills ändå så vad spelar det egentligen för roll?
    Nu ska jag gå och ta den där duschen sedan blir det till att ta på sig myskläder och krypa upp i soffan. Hoppas alla andra haft en bra dag i alla fall :) Adjöss.

Kommentarer
Postat av: Johanna

De där med att jag åt en hel melon sa jag ju i förtroende..

2009-08-06 @ 01:17:21
URL: http://pinny.blogg.se/
Postat av: Sofie

Johanna: Oj, förlåt ;/ insåg inte att du litade så blint på mig...

2009-08-06 @ 17:47:38
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0