Mornin' peeps!

Jag har nästan nyss klivit upp, funderar på om jag ska ta och göra mig någon frukost och kanske slå på lite Vänner. Det blev inte så himla mycket tittande igårkväll tyvärr. Jag kan inte rå för att mina riktiga vänner älskar mig så mycket att de inte kan låta mig vara i fred med mina vänner i rutan ;)
    I dag ska jag och Magda förmodligen träffa Klintbo :) Om inte Magda åker till Övik förstås, men vi får hoppas att hon inte gör det. Var typ flera år sedan vi pratade på riktigt nu, så nu kan man tycka att det är på tiden!
    Jaja, det var väl allt jag hade att säga for now. Det är värsta spännande på tv just nu. Scott har dödat sin mamma tror jag? Eller jag vet inte, pappa sa det i alla fall ;) Så byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0