Lugn och skön dag

I dag jobbade jag som vanligt mellan åtta och två, sedan kom pappa och hämtade mig så då handlade vi lite inför kvällens grillning sedan åkte vi hem. Och jag somnade såklart, och drömde jättekonstigt igen, som alltid på soffan. Sedan var det mat och det smakade riktigt fint. Tror det blev våran sista grillning alla tillsammans för i år faktiskt, vemod? ;)
    Nu sitter jag i alla fall här och moster med familj har just åkt hem. Jag har alldeles nyss lagt till en ny header på Ammis blogg. Blev riktigt bra, hon med hennes underbara jäkla bilder. Även om jag misstänker att den vänstra bilden (för er som kikade) inte är tagen av henne själv ;) Men ja, om jag inte sagt det tillräckligt många gånger förut så säger jag det nu igen, dina bilder är helt underbara, Amanda. You blow my mind!
   
Nu tänkte jag gå och ta någonting att äta och sedan läsa en liten stund. Jag är ju ledig i morgon så jag behöver inte känna någon ångest över att stanna uppe en stund för länge. Jag stannar visserligen alltid uppe typ tusen timmar för länge, men jag känner faktiskt alltid en liten gnutta ångest. Det är säkert! Så i kväll blir det alltså ingen sådan känsla.
    För övrigt hoppas jag verkligen att det blir bra väder i morgon för jag tänker sola! Får inte min hud lapa lite sol snart så kommer den nog brista ut i gråt. Jag skojar inte. Så ja, jag håller tummarna. Hoppas alla haft en bra dag, och att er helg blir ännu bättre :) Och det gäller alla i kväll, precis alla. Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: ammis

håhå jaja, du gör mig nästan generad! Men jag tackar och bugar;)

<3

2009-08-07 @ 15:41:28
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0