Let it be

Snokande näsor har jag inte mycket till övers för, det måste jag säga. Och därmed kan jag heller inte skriva vad jag vill i den här bloggen längre. Eller det har jag väl egentligen aldrig kunnat, inte under hela tiden jag haft den. Men det har blivit extra tydligt de senaste månaderna. Så ja, vi får se hur rolig den blir i framtiden!
    Jag är i alla fall ganska nyligt hemkommen ifrån mitt arbete. Jag försov mig så klart i morse efter en väldigt orolig och ryckig sömn. Vaknade tio över åtta och jag skulle ha börjat åtta. Så det var bara att kliva upp och slänga i sig en macka och sedan kasta sig i bilen. Och så var det förstås köer och avspärrningar i hela Kramfors så att jag kom ännu senare än vad jag hade kunnat göra. Men det gick bra ändå och det var roligt att ha min Maggie där :)
    I kväll har vi gjort ett nytt försök till att planera att träffa Johan. Vi har sagt att vi ska träffas efter middagen så jag får väl ringa Magda snart och fråga om hon är klar. Eller jag har inte ens ätit än, kom jag på nu, men efter det kanske ;)
    Men tänkte lägga mig och blunda en liten stund innan maten nu, så på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0