Kvalitetstid med lillasyster

I kväll har jag fått umgås med min lillasyster jättelänge. Först var vi som sagt på fotboll. Skittråkig match enligt mig men det kanske är för att jag inte är så insatt i den där sporten? Ehee... Sedan åkte vi i alla fall på Hemköp och köpte godis, för att sedan gå på sightseeing i Kramfors ;) Eller ja, uppe på skarpåkern snarare, vi gick inte direkt runt i hela Kramfors. Och när vi gick där så började Ammis prata om att hon blev sugen på pizza? Knäppgök. Men vi åkte i alla fall på Sylos och köpte en pizza som vi delade på. Då vi ätit färdigt och kände oss mätta och belåtna så skjutsade jag hem min skönhet till hennes hus på Renvägen, och därefter susade jag hemåt.
    Nu sitter jag här i köket, av alla ställen, haha. Men det är för att Daniel och Emlan tittar på tv i tv-rummet och sist jag satt där och bloggade blev det ett jädra gnäll ;) Så jag tänkte att det var bäst att ta det säkra före det osäkra den här gången. Kom dock på att jag glömde min godispåse där inne. Det sög ju.
    I morgon börjar jag klockan tolv så jag tänker göra som jag gjorde sist jag började den tiden. Åker in med Emlan till halv nio och så åker jag till momma och sover. Men det innebär att jag måste gå och duscha nu, eftersom jag inte kommer orka göra det i morgon bitti. Eller jag skulle i och för sig kunna göra det hos momma då jag vaknat... Hm! Tål att tänkas på. Men det lutar ändå mot att jag tar duschen nu i kväll. För det betyder ju mer sofva för sofven!
    Jaja, tänker sluta skriva nu i alla fall. Så hejdå!

Kommentarer
Postat av: amanda

håhå jaja, puss storasyster!

2009-08-10 @ 22:36:14
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Johanna B

ni tog inte ett dopp i pappas nyutbyggda damm då ni ändå var i krokarna?

2009-08-11 @ 22:56:19
URL: http://pinny.blogg.se/
Postat av: Sofie

amanda: Puss!



Johanna B: Jag såg minsann inte till någon damm! Annars hade jag självklart tagit ett dopp. Du vet hur svårt jag har att motstå de där rackarns pölarna.

2009-08-12 @ 00:07:42
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0