Jösses anamma!

Orka att jag verkligen på riktigt har sovit tolv och en halv timme i natt. Jag vaknade för tjugo minuter sedan. Har inte ens vaknat av ett sms som mamma skickat. Eller jag vaknade förresten till vid tio, men såg att det var dåligt väder så jag somnade om och sov i fyra timmar till. Alltså, vad händer med mig?
    Dessutom har jag bara drömt mardrömmar. Hemska, läskiga mardrömmar där jag antingen hållit på att bli misshandlad och våldtagen efter att ha gått runt helt själv på ett mörkt museum, eller att jag och fyra av mina vänner hjälpts åt att mörda någon :( Och i den första drömmen drömde jag att jag vaknade också, att jag skrek och grät och att ingen tröstade eller ens brydde sig om mig. (Haha, jag hör faktiskt hur tragiskt det låter) Men huhu, värsta natten jag varit med om. Man tycker i alla fall att jag automatiskt borde ha vaknat otroligt mycket tidigare. Så näe, det här var inte kul.
     Men nu är jag hur som helst vaken. Säger som mamma, nu är det väl bara att sätta sig och vänta på middagen, haha! Näe, men jag hade faktiskt tänkt att jag skulle gå och plocka ur diskmaskinen och lite sånt åt mamma och pappa så de blir glada. Men jag måste skynda mig om jag ska vara klar med allt innan de kommer hem. Så därför måste jag avsluta nu. Jag insåg alldeles nyss att jag faktiskt sa att jag skulle beskriva mer ingående hur min helg i Stockholm såg ut, men jag tar tillbaka det. Tycker att den där sammanfattningen var ingående nog så jag struntar i det. Tror nog ni överlever ;) Hejsvejs!




Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0