Ingen vidare bloggdag

Näe i dag känner jag inte alls för att skriva. Jobbade mellan åtta och två, och aldrig har det väl varit så jobbigt att vakna som i morse, och sedan åkte jag hem och sov i vanlig ordning. Sedan började jag läsa boken som jag fått låna av Ammis - tredje twilightboken. Och alldeles nyss var jag till Nyland och köpte mjölk och ost, haha. Wohoou, kul!
    Har för övrigt insett att jag gjorde av med en hel förmögenhet nere i Stockholm vilket inte känns något vidare. Jag skrev det på facebook och jag skriver det här med. Jag kommer att få leva på vatten och bröd nu i två veckor, ser verkligen fram emot det! Jag som skulle spara för fyra veckor i Thailand i januari, känner nu att det verkar bli svårare än jag trott. Får inte glömma att lägga undan pengar från lönen.
    Men men, nu ska jag gå och byta om till shorts eftersom jag håller på att smälta bort, sedan ska jag ta lite chips och sätta mig och läsa i den efterlängtade boken igen. I morgon är jag ledig, skönt. Hejsvejs!




Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0