Hurry, hurry

Nyss hemkommen från en otroligt smärtfri och faktiskt ganska rolig arbetsdag. Men ja, fy vad jag kommer sakna alla sommarjobbare! Det här kommer inte bli roligt alls, hoppas verkligen att Maggie får jobb snarast. Och så kommer ju André extraknäcka from time to time också så jag ska nog överleva det här med :)
    I kväll ska jag bli bjuden på god middag hemma hos mina favoritflickor, vilket jag ser fram emot alot! Jag och Magda ska kolla lite tågresor ner till Stockholm inför nästa helg och sådär. Sedan vet jag inte riktigt vad som händer. Om jag åker hem och läser eller vad jag gör.
    Först måste jag i alla fall ta mig en dusch, för jag har solat och luktar purk! Och ja, det var väl allt jag hade och säga. Så nu blir det dusch. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0