Home sweet home, eller?

Ja, jag är hemma nu, efter en sjukt skön helg! Har haft så himla roligt varenda dag, och det känns som att jag har hunnit med hur mycket som helst. Varit på grönan, köpt HP-böcker, ätit thai-mat, varit på tre olika uteställen (varav ett jag blev utledd från förra gången jag var ner, haha!), vurpat och skrapat upp typ hela näsan, varit på bio (såg Harry Potter igen, hahah!) varit på förfest ute på någon regnig äng mitt ute i ingenstans, testat nån tablett som gjorde så att allt surt blev sött (inget knark), blivit "stoppad" av polisen, försökt gömma mig bakom en trottoarkant, fått mjöd utspillt över hela mig av en bartender osv. osv. :D Haha, kommer berätta mer ingående imorrn. Men ja, tack i alla fall killar för en helg jag kommer att minnas länge, länge :)
    Och om cirka två veckor åker jag förhoppningsvis ner igen, men då tar jag Magda (och kanske Malin) med mig :D Hihi! Nu tänker jag krypa till kojs alldeles strax, har varit en seg busstur vill jag lova. Godnatt!




Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0