Dum i huvet-varning

Nyss hemkommen ifrån mitt näst intill nattliga våldgästande. Dumt av mig att åka iväg sådär sent, då jag borde ha förstått att jag skulle bli kvar alldeles för länge. Jag ska upp typ vid halv sex i morgon, kom på att jag måste tvätta håret också. Så gissa om det kommer vara en trott Sof som vandrar runt inne på Birsta i morgon! Kommer säkert komma hem med någonting jättekonstigt. Men det är smällar man får ta det! Om man ska leva ett sånt impulsliv som jag börjat med på sista tiden.
    Men jag tänkte hur som helst bara informera er om att jag börjar fundera på min egna psykiska hälsa, och därmed säger jag godnatt till världen. Eller till den lilla krets som läser min blogg i alla fall. Puss på er för att ni är så intresserade av vad som händer i mitt otroligt händelselösa liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0