Datorfri dag/kväll (tills nu)

I morse åkte jag, som jag skrev igår att jag skulle göra, till momma och la mig och sov där direkt. Drömde jättekonstigt och obehagligt så att jag vaknade redan vid halv elva även fast jag hade kunnat sova åtminstone tre kvart till. Då klev jag upp, tog en dusch och sedan hade momma fixat frukost till mig.
    Då jag kom till Konsum insåg jag direkt att detta skulle bli en lång dag. I och med att tisdagar är den dödaste (haha, vilken rolig böjning, kan man ens säga så?) dagen på hela veckan, näst efter söndagar då ;) Men det gick rätt bra i alla fall. Var faktiskt en hel del folk i dag, mer än det brukar vara på tisdagar, så det blev ändå en hel del sittande i kassan. Och så började jag läsa sista Twilight-boken på lunchen. På engelska! Och det är nog den tjockaste boken jag gett mig på någon gång, haha. Men jag gillar det. Tror dock inte att jag kommer läsa hela på engelska eftersom jag inte känner någon som kan låna ut den :/ Lintospintos åker ju på lördag så hon måste ha tillbaka den snarast! Därför ska jag låna den (tror jag?) av Ammis kompis, på svenska. Men det blir säkert bra det med :)
    Nu börjar ögonen gå ihop på mig snart tror jag. Är helt utpumpad, av någon anledning. Jag har liksom inte direkt kört slut mig i dag eller så, men det ska i alla fall bli skönt att få lägga sig i sängen. Så jag återkommer väl i morgon möjligtvis. Godnatt!

Jo just det, vi har köpt en ny soffa också. Eller mamma och pappa har. Skitsnygg är den, och svart! Dock lite malplacerad i vårat halvfula tv-rum. Men det ska det snart bli ordning på, i alla fall om Emlan får bestämma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0