Cruising i Kramfors

Ja i kväll ska jag och Malin cruisa! Haha, eller inte. Vi har ingen sådan där flådig bil vi inte, vi får nöja oss med att titta på... Om vi nu ens kommer göra det. Men vara ute bland folk ska vi väl i alla fall kunna lyckas med. Hon kommer hit om ungefär en timme och så ska vi laga mat och lite sånt :) Vid sex-sju kanske åker vi in till Kramfors. Eventuellt ska vi möta Cicco någonstans om hon hittat the place to be, så att säga ;) Stackarn skulle jobba ända till kvart över sex i dag, tyckte riktigt jäkla synd om henne faktiskt. Men hon är inte den som är den minsann!
    Jobbet i dag har gått bra bortsett från att jag svettats som en kossa typ, haha. Och så att vi har haft läskiga tjyvar! Linus J jagade dem en stund tills jag sa åt honom att han inte fick. För mamma sa att de var farliga ;) Haha. Spänning på Konsum vill jag lova!
    Jaja, jag ska väl ta och hoppa in i duschen jag då kanske. Kan behövas efter den här äckliga svettdagen. Men ha en bra kväll då, och vi ses väl på stan hoppas jag! Adjö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0