200 sidor kvar

Och jag är så trött så mina ögon håller på att falla ihop! Jag har inte läst så mycket i kväll som jag hade tänkt. Det här är så typiskt mig. Så fort jag får en deadline liksom, då måste jag automatiskt vara ute i "sista minuten". Det är precis som att jag, bara för att jag vet att jag har en tidsgräns, inte orkar, lägger det åt sidan. Förstår verkligen inte det där! Jag tackar gudarna för att jag inte valde att plugga vidare nu direkt, det hade verkligen aldrig fungerat. Så det känns faktiskt skönt att veta att nu den här hösten, kommer jag faktiskt att vara ledig på kvällarna då jag slutat. Jag behöver inte oroa mig för massa läxor och skit. Amazing.
    Men hur som helst så måste jag ta tag i det här nu. Bestämde nu med Joel att jag ska följa med honom på fotboll i morgon, vilket innebär att jag måste åka vid fyra ungefär, och jag tänkte svepa in och lämna tillbaka boken till Lina at the same time. Så med andra ord måste den vara utläst innan klockan hunnit slå 16:00 i morgon eftermiddag. Haha, hjälp! Så trött som jag är känns det som att jag kommer sluta helt utslagen på soffan i kväll igen. Men vi får väl se ;)
    I morgon blir det som sagt fotboll och sedan vet jag inte riktigt. Lär inte hända så mycket mer skulle jag tro. Jag ska väl ladda inför arbetsdagen som börjar klockan sju dagen därpå. Vilket är helt obegripligt då jag ska baka precis som vanligt. Enda skillnaden är att jag nu ska lära någon annan baka, men det kommer jag ändå inte göra på något annat vis än då jag bakar som vanligt så ja. Ni som tänkte köpa nybakat bröd på Konsum vid öppningen på måndag: Gör inte det. För brödet kommer inte vara färskt i och med att det blivit bakat en timme tidigare än vanligt.
    Hjälp, nu brummade det superläskigt här utanför. Och därför tänker jag springa och gömma mig någonstans där jag känner mig säker. Så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0