Whatta, whatta!

I dag sov jag alldeles för länge igen, men det var tur att Magda ringde och väckte mig så att jag i alla fall hunnit vara vaken någon timme nu. Har dock bara suttit här och inte gjort någon nytta at all. Inte för att jag egentligen har så mycket att göra heller.
    Jag hoppas i alla fall att kvällen blir rolig. Har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska gå på gladan eller på Kramm, men jag tror det lutar mot Kramm. Verkar som att fler av mina kompisar ska dit så. Vet inte riktigt hur jag ska göra med håret i kväll, men det löser sig väl det med säkert. Brukar ju göra det ;)
    Nu hade jag tänkt göra mig något att äta och sedan hoppa in i duschen. Men jag hoppas att alla andra får en trevlig lördag, och självklart att vi ses på hemvändarkvällen i Kramfors! PUSS.



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0