Trött, arg, less & irriterad

Jag kommer inte att få några skor. Ringde till den där jävla skitsidan i dag och det visar sig att mina skor visst var slut. hon kunde tyvärr inte förklara hur de kunde ha tagit slut då jag beställde dem i januari, men slut var de i alla fall. Så jag blir utan. Men jag slapp ju betala, det tyckte hon kanske att jag skulle vara glad över. Så sjukt less jag blir! Otroligt typiskt för mitt liv måste jag säga.
    Och nationella i dag gick inge bra heller! Jag skulle skriva en essä, men jag skrev alldeles för kort så jag är ganska säker på att det jag skrev egentligen skulle klassas som en krönika. Så det blir skitdåligt betyg på mitt nationella i svenska B, vad härligt! Fattas bara att det kommer gå asdåligt på muntliga med så är det komplett.
    Jag fick skjuts hem från skolan i dag. Tack! Jag lovar att jag ska återgälda dig någon gång :) Och sedan jag kom hem har jag bara suttit här. Ringt till de där idioterna osv. Dessutom så har jag ätit fyra töra bullar. Blev toksugen på chips men vi hade såklart inga så jag tog bullar? Otroligt dåligt val av mig men jag behövde verkligen tugga på någonting och bullarna var det som fanns närmast till hands.
    Just det, fick dessutom reda på i dag att jag ska ha provet i vardagsjurdiken i morgon! Vad härligt det ska bli. Ser verkligen fram emot det. Särskilt eftersom jag inte har pluggat någonting över huvud taget till provet. Vi får se om jag orkar plugga asmycket i kväll eller om jag helt enkelt chansar i morgon.
    Orkar inte skriva mer nu. Måste vila ett tag. Ha en fortsatt bra dag!



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0