Sen, trött blogg

Gud vad sent jag bloggar, har bara inte orkat i dag. Har ingenting att skriva då jag i princip bara varit hemma hela dagen. Eller jag var in på skolan i 15 minuter, för att jag skulle fixa med projektredovisningen tills i morgon. Men tysken på mediateket gick därifrån precis då jag skulle gå dit så jag fick vända, och då åkte jag hem med björns tio i ett i stället. Orkade inte sitta kvar och vänta i flera timmar.
    När jag kom hem slog jag på vänner och tittade på det i kanske två timmar innan jag slocknade på soffan. Sov som en stock och drömde riktigt jäkla jobbigt. Hatar det där, drömmer som sämst på soffan faktiskt, ändå ska jag alltid lägga mig där. Tok!
    Men jag funderar i alla fall på att krypa till kojs snart. Är fortfarande trött och jag har ingenting annat för mig så. Kanske att det är någonting på tv i kväll, vi får se :) Men ni får ha en bra kväll/natt! Och håll tummarna för att det går bra för mig att fixa grejorna till min redovisning imorrn, annars är jag körd. PUSS!



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0