Saker att göra innan jag tar studenten

  • Historiauppsats/rapport
  • Filmanalys till historian
  • Något slags "broschyr" om minst, eller max (?), fem av Kramfors sevärdheter (finns det ens så många?) till miljökunskapen
  • Svenskatal (Nationella)
  • Ett, eller kanske två (?), fysikprov
  • Skickat in någonting, vad som helst, till breddningen
  • Ett (eller är det bara ett?) prov inom biologi
  • Projektrapport
  • Leva ett liv

Det kanske inte låter som mycket, jag vet inte. Men för mig står det mig upp i halsen och jag vet inte hur jag ska klara av det. Jag vet att jag själv satt mig i sitsen, och att jag därmed även själv måste ta mig ur den. Men det är helt sjukt hur tungt det känns! Jag har knappt några ämnen nu för tiden, ändå känns det som att jag inte kan slappna av en sekund.
    Men i morgon ska i alla fall världens bästa Lina hjälpa mig lite med historian om hon kan. Åååh vad jag uppskattar hjälp. Jag är så dålig på att be om det, men jag älskar när jag väl sitter där och får det...



Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0