Sacrifice

Jag tyckte så synd om Lina i dag då hon frågade mig om jag verkligen tagit en bloggpaus på riktigt att jag bestämde mig för att återuppta bloggen igen. Jag har ändå inte så mycket för mig på dagarna nu så jag kommer nog vilja skriva ändå. Kanske.
    Efter en alldeles, alldeles för (såklart) underbar helg, började skolan i dag med dunder och brak. Fysik som första lektion gjorde kanske inte första skoldagen särskilt mycket lättare. Därefter hade jag hål i två timmar, men som jag rände! Jisses. Flängde som en vante runt, runt. Till apoteket, tillbaka till skolan till medieteket, ångrade mig och vände för jag kom på att jag kunde göra det senare. Hämta mer pengar hos Lindman eftersom jag haft för lite med mig till apoteket, tillbaka till apoteket för att köpa två försvarets hudsalva till mig och Lindman. Tillbaka till skolan, ner till medieteket för att hämta ett papper, tillbaka till Lindman med salvan och ja, sedan var det lunch och efter det började historian i princip. Eller vi hann med att sitta ute i solen en liten stund med :)
    På historian pratade vi om vilken film vi skulle se och så fick de andra tillbaka sina arbeten. Därefter sprang jag på biträdande rektorn så hon hjälpte mig hämta en skärm till projektredovisningen som jag ska ha på torsdag, eheeee. Och sedan gick jag in till bibliotekarien och så lassade vi upp en massa Chick lit-böcker som jag också ska ha på redovisningen. Haha, kommer säkert vara skitpoppis jag! Men ja, jag vet ju i alla fall en som kommer låna en av mina böcker ;) 
    Våran vardagsjuridik var dessutom inställd i dag så jag hade sån tur att jag fick skjuts av lillempa hem. Och den stackarn har fått halsfluss minsann, huhu. Vi får hoppas att hon kryar på sig snart för jag har trots allt varit utan henne ett helt lov nu, mer klarar jag nog inte :D
    Annars har jag varit på ganska blandat humör i dag. Men tack vare vädret har jag ändå lyckats hålla det över nollgränsen. Förresten så är jag lite orolig över att jag inte fått någon leveransrapport på ett sms som jag skickade till Emma i lördags. Hon är ju Egypten och jag hade skickat ett tidigare som jag fick rapport på. Varför får jag det inte nu? :( 
    Men nu ska jag i alla fall ta och runda av lite. Märktes verkligen att jag inte skrivit på ett tag nu. Ni får ha det så bra, PUSS!




Sofie.


Kommentarer
Postat av: lillempa

tack sötrumpan! :) Vi hade kunnat köra runt nyland-kramfors-lugnvik, och ändå inte varit klarpratade! :P haha

2009-04-20 @ 19:28:14
Postat av: Sofie

lillempa: Haha, nej du och jag blir nog aldrig riktigt klarpratade tror jag ;)

2009-04-20 @ 22:27:08
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0