Projektredovisning

Den gick ungefär som jag väntat mig faktiskt. Hade inte direkt trott att så många i min ålder skulle visa intresse för min lilla utställning. Gick därför och köpte godis så jag i alla fall skulle bli lite poppis bland ynglingarna ;) Haha. Snodde idén från samhällsbrudarna bredvid! Men ganska många vuxna kom i alla fall fram och kikade lite så ja, det var helt okej. Kändes dock ganska poänglöst att sitta där, så om ärligheten ska fram satt jag mest med teknikarna som lyssnade på musik och hade sig ;)
    Sedan fick jag skjuts hem av världens bästa Stefan så det var hur skönt som helst att få komma hem rätt tidigt ändå :) Glömde dock gå på apoteket och på bilskolan, hahaha! Jag vet, det är himlarns tragiskt men jag ska. Okej?
    Nu sitter jag bara här och har just lagt ut nån såndär meningslös lista på bilddagboken och jag funderar på vad jag ska ta mig för. Men det lutar åt att gå och göra någon liten macka kanske, för jag är vrålhungrig. Åt nästan ingen lunch i dag då denna inte riktigt tilltalade mina smaklökar. Det kan hända att jag återkommer i kväll, men skulle inte hoppas på för mycket om jag vore ni. Visserligen har jag "återupptagit" bloggen, men detta innebär inte att skrivlusten är densamma som tidigare. Jag tycker om att skriva när jag mår bra, så jag får helt enkelt jobba på mitt humör :) Tjingeling!



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0