Plugg?

Snacka om att jag riktigt har satt mig i skiten nu. Jag skrev inte VJ-provet i dag, valde att åka hem två och ska skicka ett mail till Blomman och säga förlåt och säga att jag skriver båda proven på torsdag i stället (Ja för hör och häpna, vi har faktiskt ett till i det där ämnet på torsdag), sedan har jag inte börjat på historian som skulle vara inne och halvt muntligt redovisad i dag och sedan så har jag fysikprov i morgon och där är jag så körd som man bara kan bli. Det finns inte en endaste liten suck att jag kan klara det provet. Och det lär Calle få höra och då kommer det inte bli roligt för mig vill jag lova. På onsdag har jag utvecklingssamtal. Men jag kom på med Stefan att det kommer vara en invecklingssamtal. Kommer få jättemycket skäll! Jag bara vet det. Men ja, what to do?
    Jag borde i alla fall börja med fysiken, men det känns ganska lönlöst. Jag vet att jag kommer få IG vilket som, jag kommer inte kunna svara på en enda uppgift. Och det roliga är att alla som jag har sagt det till hittills, har typ trott att jag överdrivit. Men jag gör inte det. Jag har inte löst en enda uppgift på de två kapitel vi ska ha prov på i morgon ;) Hur känns det då? Fan.
    Och jag är dessutom supertrött. Men glad att jag åtminstone sov i tre timmar i natt. Självklart resulterade det som vanligt i att jag vaknade och mådde dåligt. För ja, jag drömde en skitjobbig dröm, precis som jag trodde att jag skulle göra. Jag är less på det nu. Jag ska sluta sova över huvud taget. Det måste ju gå på något vis? Om jag börjar dricka supermycket kaffe eller någonting ;)
    Jaja, jag orkar inte skriva mer nu. Funderar på att kanske vila en stund innan jag får mat. Hoppas alla andra haft en bra dag i alla fall :) Hejja!

Just det, får inte glömma att säga att jag fixat mitt internet nu också! Jag blir bara mer och mer säker på att det finns nog ingen bättre än jag.
Hey, I made it, I'm the worlds greatest!




Sofie.

Kommentarer
Postat av: Maggie

Ryck upp dig babe! :)

2009-04-06 @ 18:26:20
Postat av: Sofie

Maggie: Jag gör mitt bästa :)

2009-04-06 @ 18:33:59
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0