Morsning korsning!

Aloha, mina vänner! Jag har alldeles nyss vaknat, surprise! Och precis efter att jag tagit upp datorn och gjort mig beredd på en stund av riktigt slöseri med tid, så får jag ett sms av min söta vän Malin som frågade om jag vill följa med på fotboll vid 13-tiden. Så ja, jag tackade ja till erbjudandet. Här i sängen kan jag ju ändå inte sitta hela dagen!
    Skolan i morgon känns faktiskt inte ens som ett problem då jag ändå bara ska vara där första lektionen. Sedan åker jag och Malin (och kanske Magda också?) till Övik för att äntligen fylla i den där jäkla tatueringen. Men det är faktiskt ingen "jäkla" tatuering, för jag äääälskar min tatuering! Sådeså :)
    Sedan i kväll ska jag börja fila på mitt svenskatal som skall hållas på onsdag morgon! Jag vet fortfarande inte vad jag ska säga. Jag tror jag är ganska säker på vad jag ska prata om, men inte vad jag ska säga om ämnet. Fast å andra sidan, kanske det är därför jag ska "fila" på det, så att säga ;) Shit, i bland har mina egna insikter inga som helst gränser. Jag är för smart för den här filmen!
    Men ja, nu tänkte jag hoppa in i duschen, och sedan kanske äta lite frukost. Eller om jag väljer att göra det i omvänd ordning. Det får vi se när jag kommer in i köket faktiskt. Ha en bra dag! Den ser härlig men blåsig ut när jag tittar ut genom mitt fönster i alla fall, så det får bli ett uppsatt krull i dag gissar jag på ;) Adios amigos!




Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0