Impulsbesök på Glajjet

Kvällen blev trevlig precis som befarat :) Började med grillning i Kramfors och då vi ätit färdigt åkte jag och Emelie hem till Bjärtrå igen. Vi tittade på så ska det låta och drog ett par tre partier  yatzy. Varenda omgång gick alldeles strålande för mig till en början, Emlan trodde hela tiden att jag skulle slå rekord. Men det dalade alltid mot slutet så att det såklart inte blev något rekord. 290 poäng fick jag som mest tror jag, haha! Sedan slog vi på Ronja Rövardotter och tittade på halva den.
    Därefter åkte vi tillbaka till Kramfors för att se vad Daniel pysslade med och lite så, och han var tydligen på Gladan. 100 jäkla kronor kostade det att gå in! Men jag och Emelie hade verkligen ingenting annat för oss så vi gick dit, nyktra och glada. Himla roligt att gå på krogen nykter måste jag säga, har inte gjort det tidigare. Man ser verkligen hur alkoholen påverkar på ett ganska negativt sätt. Kan ju bara föreställa mig hur jag själv uppfattas på fyllan. Emelie sa att hon skulle vilja se sig själv, men jag håller inte med. Jag klarar mig gärna ifrån att måsta leva med att jag sett mig själv, haha! Men det var faktiskt trevligt i alla fall! Fick träffa min söta små björnisar och sådär så ja, det var lätt värt 100 kr som Emelie sa ;)
    Nu tänkte jag gå och göra mig någon smörgås och slå på ett vänneravsnitt. Jag och Emlan tänkte ju titta klart på R.R. men det blev inget av då jag tror hon kände sig lite för trött. Så hon och min väldigt onyktra men roliga storebror har krupit till kojs nu skulle jag tippa på. Men hoppas ni andra haft en bra kväll! PUSS & godnatt!



Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0