Hjälp! Jag är med i en japansk TV-show

Jag tar tillbaks det jag skrev tidigare. Tråkigare och stördare program får man fasen leta efter! Gud vad störda programledarna var?! Blev så irriterad och förbannad så jag nästan stängde av TVn ;) Men fullt så drastisk var jag inte. utan jag bet ihop, och tittade på stackars Tore som började blöda i ansiktet och blev så förskräckt så han nästan fällde en liten tår. Någon som inte bara nästan fällde en tår var Anna Book, som tyckte hemskt synd om Tore. För att han skrapat hakan? Alltså ja, ni hör ju. Plus att själva programmet var som nåt jäkla barnprogram. Näe, det där tittar nog inte jag på mer i alla fall.
    I övrigt har kvällen varit skitmysig. Vi spelade yatzy och pratade om det ena med det andra. Och jag vann två gånger! Slog yatzy på yatzy och stege på stege! Helt galet var det. Eller okej, jag överdrev lite där. Men ja, jag var on fire i alla fall ;) Och bildbevis finns! Efter det fick jag massage av Emlan och det var gudomligt. Hon är så himla duktig, lillgumman!
    Men nu ska jag ta och avrunda. Eller ska lägga upp lite bilder först, men sedan ska jag nog titta på lite vänner och äta chips innan jag slår igen mina bruna. Haha, vad fult det lät när man sa bruna. Har alltid velat säga "slå igen mina blå", men kan ju inte det jag :( Emma, kan du säga det åt mig i kväll?
   
Godnatt folket!



Snygg!


Let's call him Kurt!


Kurt was getting som lovin'!


Taggad yatzy-tjej!

 
Sofen for president!


Sofie.

Kommentarer
Postat av: Emma

slå igen mina blå!!!!!! :D

2009-04-10 @ 01:24:56
URL: http://ejonasson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Emma: Fett dålig tolkning av dig där, Emma ;)

2009-04-10 @ 01:46:01
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0