Hey, I made it, I'm the worlds greatest

Jaha, så har jag då ägnat en helt onödig kväll till att enbart sitta och gräva ner mig. Tittat på tv med mamma och pappa tills de gick och la sig, och därefter har jag suttit med min älskade bok som jag inte haft tid att läsa i på evigheter. Slog på stort och läste ut den. Och ja, mina kära, kära vänner, Djävulen bär prada är så sjukt mycket bättre som bok än film! Ärligt talat, filmen sucks really hard om man jämför. Utan tvekan. Jag älskade den.
    Det här blogginlägget skrivs just nu på grund av att någon som verkligen peppat mig i kväll bad mig. Tycker att jag åtminstone är skyldig det. Tack för all hjälp i alla fall, hoppas jag kan återgälda det på något vis. Och jag hoppas att allt ordnar sig för dig med.
    Men ja, kanske ska dra lite om hur morgondagen kommer att se ut då. Samling på morgonen, där jag är nästan 100% säker på att det blir ett litet snack med Calle om min frånvaro i dag. Funderar på om jag ska dra en lögn eller säga sanningen, men det lutar åt sanningen då jag är så urbota less på lögner numera. Sedan har vi biologi som kommer ta livet av mig, och om inte biologin gör det så kommer förmodligen fysiken göra det. Men det finns faktiskt en liten chans att jag överlevar båda dessa lektioner, och om så är fallet så hoppas jag för allt vad jag är värd att det blir en tripp till Sundsvall med björns. Så de kan hitta studentklänningar och jag kan titta efter mina skor!
    Förresten så var jag på bilskolan i dag, duktig tjej minsann! Jag bokade fyra lektioner. Därefter kom jag på att man kanske måste lägga lite planering bakom hur man potionerar ut lektionerna, lite beroende på när jag bokar uppkörning och alla andra saker. Och nu slog det mig att det var något jag hade tänkt kolla upp i kväll. Kanske ska göra det nu då?
    Något jag heller inte gjort i kväll är att skriva på svenskatalet. Jag vet, jag är dålig. Men jag orkar inte. Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Livet är viktigare.
    Nu tänker jag sluta skriva, som jag alltid gör i slutet av mina inlägg. Hehe! Fyndig jag är. Men ja, godnatt då people! Hoppas ni får en bättre natt än vad jag kommer ha.



Sofie.

Kommentarer
Postat av: You know who

Tack. Min kväll fulländad med lite nytt läsande. Stå på dig tjejen, jag håller tummarna för dig. Jag klarar mig, det vet jag, hoppas på en kanonvalborg, vi borde kanske ses ? ;p kram

2009-04-28 @ 00:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0