Hemvändarkväll i Kramfors

Halloj alla glada!
    Rolig kväll igår. Jag och Emlan blåste in mot Kramfors vid 18 någon gång och anlände väl hos Mallanbrallan vid 19-snåret efter att ha installerat oss i lägenheten och uträttat diverse ärenden. Där blev vi bjudna på förrätt och efterätt, förrätten bestod av en halv avokado med någon röra på som var skitgod! Och så marängsviss till efterrätt. Otroligt trevligt hade vi där, och efter ett par timmar kom björnunga och höll mig sällskap med så ja, lyckad förfest i alla fall! Inte så mycket drag men det behövs inte alltid faktiskt.
    När vi skulle dra iväg på Kramm så skulle vi först ta ut pengar, och vad händer? Jo, banken äter upp mitt kort! Mitt fina kort som jag fixat med bild på mig och Daniel och allt. Fasen vad less jag blev. Hur i hela friden kan man bara glömma koden från ingenstans? Vet inte hur många gånger  jag skrivit den där koden, men så föll den bara bort. Så nu är jag utan kort och vet inte riktigt hur man fixar det. Ska fråga ekonomen i familjen (pappa) då han kommer hem.
    Hur som helst, inne på Kramm var det verkligen hur mycket folk som helst. Men det är det som är roligt så jag stortrivdes. Är jätteglad att björnunga bestämde sig för att gå ut med mig annars hade jag nog inte haft det lika roligt :) Men ja, nu ser jag i alla fall fram emot 50-dagars. Hoppas verkligen att det blir ännu roligare än igår, och då ska jag bara skita i allt också. Jag bryr mig för mycket, det är mitt stora, stora problem :)
    Nu har jag och Emlan alldeles nyss städat i ordning här hemma inför mamma och pappas hemkomst från huvudstaden och jag sitter bara här och slöar. Har verkligen ingen aning om vad jag ska ta mig för. Men tror faktiskt att jag ska lyxa till det lite för mig själv och ta till boken. Har inte läst på hur länge som helst och jag saknar det :) Men nu får ni ta och ha en fortsatt trevlig söndag! Ciao.



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0