God morgon, långfredag!

Vad är det här för jäkla start på lovet då? Jag går in stenhårt jag och börjar med att sova bort hela dagen. Det är ju skandal. Och helt död känner jag mig också, verkligen. Men en liten dusch på det här så ska det säkert ordna upp sig.
    Den här dagen har inte så himla mycket spännande att bjuda på är jag rädd. Någon gång i kväll ska jag, storebror och humlan åka in till Kramfors för att grilla med några. Jag vet inte riktigt vilka. Vet bara om Simon och Nicke, haha! För enligt Emelie skulle det inte vara några tjejer där och det är därför jag följer med. Ja ni ser rätt, jag är hennes stand in-kompis ;) Men vi får se hur kvällen artar sig, blir säkert trevligt i vilket fall :)
    Näe fasen, nu skriker magen efter mat, och duschen skriker dessutom efter sällskap. Så det är väl bäst att jag tar itu med de små stackarna då. Hoppas alla får en finfin långfredag hur som helst. PUSS!



Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0