Trött


Hej hej, hallå, dagboken.
Jag åt så mycket till middag idag så jag håller på att smälla av. Blev helt plötsigt så himla trött! Har visserligen varit ganska trött hela dagen, men lyckades ändå hålla mig vaken hela bussresan hem ;) Vilket inte hör till vanligheterna ska ni veta. Men nu längtar jag i alla fall till sängen, och då är klockan knappt sju än. Och jag har inte städat färdigt rummet heller, det känns som ett mission impossible XIII, huhu. Men har faktiskt ändå varit halvduktig idag, har rensat bort allting så att det enda som återstår är dammsugning och svabbning, samt dammtorkning vilket är typ det drygaste av allt ;D Men jag tror jag drar det svepet imorrn då jag kommer hem, är ju trots allt inte förrän på onsdag jag behöver ha det fixat.

Men ååh, åter igen: SÖNDAGEN! Känner mig panikslagen. Eller jag har i alla fall fyra stycken som kan komma nu, och jag har ordnat så att dom kan äta här och allt det där ni vet, men fortfarande skulle det ju vara fem. Undra vad jag gör om jag inte får tag i en femte? Jag vet ju i och för sig inte om det är livsviktigt att de är fem stycken, men det lät så. Och jag törs inte fråga Matilda heller, haha. Men vi får väl se. Hon ska ju höra av sig någon gång i veckan. Jag börjar till och med bli orolig att jag kanske tagit fel på datum, eftersom hon inte hört av sig. Vilket skulle vara bedrööövligt ;D Men det visar sig väl!

Idag var jag på stan med Emmeli, Jennie och Elin och vi gick på Två små rum för att se om de hade någon slags vas eller något som jag kunde ha i bokhyllan. Och med lite hjälp av Emmeli så hittade jag till slut två fyrkantiga glasvaser, en större och en mindre, helt genomskinliga, som jag sedan ska lägga en ljusslinga i. Alltså jag ska lägga en ljusslinga i den största och lägga lite småstenar eller något i den mindre. Det var en superbra idé eftersom jag ändå behöver lyse (heter det verkligen lyse? haha) till bokhyllan :) Så jag tror det kommer bli kanon! Och förhoppningsvis så inhandlas ljusslingan och stenarna (eller vad det nu blir) på fredag då jag är med Emmeli i Sundsvall, vi tänkte försöka ta oss en sväng in på IKEA, men vi får väl se hur det blir med det!

Jaha, så var ännu ett superlångt inlägg avklarat då ;) Jag undrar faktiskt hur många det är som EGENTLIGEN orkar ta sig igenom hela texten. Alltså inte för att jag egentligen bryr mig, men det är ju synd om de som verkligen läser igenom hela texten i hopp om att hitta något intressant, och så står det bara en massa dravvel :D
Men jaja, det är inte mitt problem.

Nu ska jag inte skriva mer, ska kanske vila lite :)
PUSS! Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0