Torsdag


¡Hola amigos!

Jag är trött i dag också, vilken överraskning va? Men i dag har jag faktiskt befogenhet att vara det i och med att Izabelle som vanligt höll mig vaken låångt in på småtimmarna ;) Klockan var ungefär 03:20 då vi släckte och somnade som stockar. Jag vet inte den exakta tidpunkten pga att Izabelle sa "Sofie... Vill du ens veta hur mycket klockan är nu?" varpå jag svarade "Nej verkligen inte", utan det var hon som sa i morse att klockan varit tjugo över tre då ;)

Jaja, vi kom upp i morse i vilket fall som helst, och det är ju faktiskt huvudsaken. Trots att ingen av våra väckare ringde (vi hade nämligen ställt bådas för att vara på den säkra sidan), och vi hann även med bussen! Jag hamnade visserligen i en liten kris där ett tag men det visade sig vara falskt alarm ;) Mer berättar jag inte.

Nu har jag och pappa just kommit hem från en biltur, gick riktigt bra i dag. Vi började med att backa och ha oss på gården innan vi åkte iväg mot Nyland. Jag vet att det låter som att jag bara kör till Nyland då jag kör... Men jag gör faktiskt det :) Har kört till Kramfors och Nordingrå några enstaka gånger bara, men det var längesedan nu. Så jag måste kila iväg och boka tid på körskolan snarast. Det är i alla fall vad min pappa tycker.

I morgon har jag naturkunskapsprov, vilket känns extra drygt eftersom alla i min klass är lediga. Men jag måste dit, och jag funderar på att åka dit direkt på morgonen och plugga. Kanske att jag tar en timmes sovmorgon, det beror lite på hur trött jag är. Men jag vill ändå dit så att jag får träffa Joel lite innan han åker. Izabelle har jag ju redan fått min stund med nu. Gud vad jag hatar er för att ni åker utomlands! Haha, det borde inte ens vara lagligt att göra det längre ;) Eller inte för de som känner mig och inte planerar att ta med mig i alla fall! Men ni får det säkert jättebra, och Joel fyller ju 18 och hela faderullan. I will miss you!

Nu är det minsann bara 12 dagar kvar för mig! Det börjar dra ihop sig, och jag blir bara mer och mer rädd ju närmre min dag jag kommer. Haha, vad ska hända liksom? Och hur ska jag kunna ta vara på mina egna pengar?! Kommer aldrig fungera, har alltid känts så skönt då pappa har kunnat ha koll på allt det där, nu måste jag ha det själv. Huhu, scary.

Men nu blir det till att plugga naturkunskap för min del, har knappt börjat än. Så det känns som att det kanske är lite på tiden, höhö. Sedan blir det Idol som följs utav mina älskade Filip och Fredrik. 
Men vi hörs, mina vänner. Hoppas alla har haft en toppendag, för det har sannerligen inte jag haft.

PUSS&KRAM!
Sofie.

Kommentarer
Postat av: Izabelle

Sluta ljug då Sooofen! Jag vet att du inte hatar oss :))

2008-09-25 @ 22:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0