Saturday


Hej alla glada!
Nu åkte nyss Daniel och Emelie igen. Eller Daniel kommer ju hem igen sedan, men Emelie skulle sova i Kramfors så henne träffar jag inte igen förrän i morgon innan de åker tillbaka till Umeå igen :/ Men var ändå roligt att få träffa henne en stund.

Daniel har hållit på med min nya dator sedan han kom hem. Eller har jag ens berättat att jag fått/köpt en ny dator? :D En laptop dessutom, inte illa! Skitsnygg är den verkligen, är så glad. Äntligen. Och så finns det dessutom numlock-tangenter på den vilket gjorde mig jätteglad, och så kommer Daniel och grusar min lycka med att säga "Men numlock-tangenter finns det ju på alla 17':are". Men, lika glad för det är jag, faktiskt :) Äntligen kommer jag kunna ta hem filmer och serier och kunna titta på dem på min egna dator, har väntat sååå länge på det här ;)

Och nu är Joel och Izabelle utomlands också, jag har sorg. Hur ska jag klara mig utan Jollan på skolan en hel vecka då hade han tänkt? Jag får helt enkelt bita ihop, och intala mig att det ju trots allt bara är en vecka det handlar om.

Men det var allt från mig för tillfället, känns jobbigt att mamma och pappa är hemma i kväll. Haha, vet att jag låter hemsk nu, men det hade varit skönt att få vara för sig själv lite, eftersom det var tänkt att de skulle till stugan. Men det blev tydligen inget av det så då får jag dras med dem i stället ;)

Ha en fortsatt trevlig dag, så slår jag vad om att vi hörs mer i kväll!


Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0